Klagomål

Om du vill klaga på en produkt eller en tjänst som du har köpt av oss är du alltid välkommen kontakta NORDIC ApS

NORDIC ApS kan kontaktas via

e-post: info@nordic.nu
Tel: +45 70 222 737
Adress: Strib Landvej 7B, DK-5500 Middelfart

Överklagande

Om du inte kan lösa ärendet med NORDIC ApS kan du även skicka in ett klagomål till Dansk Tvistbilæggelsesinstitut, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, Danmark, om ditt köp uppfyller kraven. Se mer information via denna länk: www.forbrug.dk.

Du kan också använda EU-kommissionens klagomålsregister för att skicka in ditt klagomål online. Detta är särskilt relevant om du är en konsument som är bosatt i ett annat EU-land. Du kan skicka in ditt klagomål via följande länk: https://ec.europa.eu/odr.

När du skickar in ett klagomål som gäller ett köp som gjorts i en butik ska du ange butikens e-postadress, som anges i orderbekräftelsen och köpekvittot.

Om ingen uppgörelse kan uppnås via Dansk Disputation Institute kan du skicka in ett klagomål till Forbrugerklagenævnet om ditt köp uppfyller kraven. Om du vill skicka in ett klagomål till Forbrugerklagenævnet kan du använda följande länk: minsag.forbrug.dk.

Vær på forkant med udviklingen!

Få den nyeste viden om NORDIC med vores nyhedsbrev

*Jeg giver samtykke til, at NORDIC ApS må kontakte mig med nyheder, informationer og tilbud. Jeg må kontaktes pr. e-mail, telefon og brev. Jeg accepterer samtidig, at NORDIC ApS behandler mine personoplysninger til ovenstående formål. NORDIC ApS er dataansvarlig. Du kan til hver en tid trække dit samtykke tilbage.

Häng med i utvecklingen!

Få senaste nytt om NORDIC med vårt nyhetsbrev

*Jag samtycker till att NORDIC ApS får kontakta mig med nyheter, information och erbjudanden. Jag kan kontaktas via e-post, telefon och brev. Jag godkänner samtidigt att NORDIC ApS behandlar mina personuppgifter i ovanstående syften. NORDIC ApS är personuppgiftsansvarig. Du kan när som helst återkalla ditt samtycke.